Wednesday 7 September 2011

hell oww ~

SELAMAT HARI RAYA  !~
sorry kawan da lama tak update blog :)
aku sngat la bz untuk bwat keja mcam neh , heeeee ,
neh aku da update blog kan ? suka dak ? HAHAHA!
mcam la ada orang bca kan ? err , btw aku tringin nak braya dngan awek aku ,
tp keadaan tidak mngizin kan , dia jugak ada keja , masa knduri aku pon dia tak dtang ,
err , knapa ? dia bz la dngan knduri mktih dia,  tp tapa , lepas knduri kami dpat jmpa jgak ,
dan dan dan yang pling pnting , kami dpat snap samasama :)
weeeeeee , nak tngok dak ? err , tngokk nuhh  :) 

muka aku belengaihh  :(


harap sapa yang baca neh suka la, tuh pon kalu ada pbaca la ,
hahahaha!nty aku buh gmbiaqq masa kami p brbukaa dkat pizza uhh naa ?
HAHAHA! stakat neh saja kod aku bule cita , nty hampa ckap aku sweet sngat plak ,
kalu ramai orang trpikat dkat aku pyah plak ,JHAHAHAA !
#hanyalah gurauan smatamata ,
ikhlas dari CHOKELAT CHILD :)

No comments:

Post a Comment